söndag 4 oktober 2015

Oberoende herbalife medlem och hälsocoach


Ja detta är lite vad jag pysslar med på min fritid just. Jag har en längre tid brottats med min vikt men har äntligen hittat något som passar mig perfekt. Herbalifes produkter kombinerat med träningsformen TABATA har fått mig att börja komma i form! Jag gjorde min första bodyscan 1/7 -15 och har till dagens datum blivit av med 7,5 kg rent kroppsfett. Helt otroligt. 

Jag har nu valt att ta allt ett steg längre och håller på att utbilda mig till hälsocoach med herbalife och får nu sälja deras produkter och hjälpa andra som vill gå upp eller ner i vikt eller helt enkelt bli mer hälsosamma och bygga upp mer muskelmassa. 

Är du nyfiken på produkterna eller har du redan bestämt dig för att välja en mer hälsosam livstil, kontakta mig så coachar jag dig gärna 😊 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar